Retki Ouluun teki minut onnelliseksi
Harvoin yritysvierailusta jää onnellinen olo. Sellainen toiveikas, että hei, maailmassa on ihmisiä ja liiketoimintaa, jotka edistävät about kaikkea sellaista, mitä kohti meidän pitäisi mennä.
Pitäisi myydä enemmän kamaa
Kysymys: Kun ostatte tavaraa, mietittekö sen jälleenmyyntiarvoa? Tai sitä, minkä arvoinen tuote on vaikkapa vuoden tai viiden päästä?
Aion tyhjentää Häpeän laatikon
Kaupallinen yhteistyö: Traficom
Meillä on kotona tv-tason alla lipaston laatikko, jota olen kutsunut Häpeän laatikoksi. Näette sen alla olevassa kuvassa.