Retki Ouluun teki minut onnelliseksi
Harvoin yritysvierailusta jää onnellinen olo. Sellainen toiveikas, että hei, maailmassa on ihmisiä ja liiketoimintaa, jotka edistävät about kaikkea sellaista, mitä kohti meidän pitäisi mennä.
Arkista eloa
Uutta elämää on pian vuosi takana.
Joo ei -päivä
Että miten pidänkin näistä viikonlopun aamuista, kun olen laittanut lapsille aamupalan, ja sitten ne jäävät katsomaan telkkaria olkkariin ja minä tulen takaisin sänkyyn makoilemaan, juomaan kahvia ja lukemaan lehteä.
Pian nuorin on neljä
Olen välillä kyseenalaistanut omia elämänvalintojani siinä, että minulla on kolme lasta kolmen vuoden ikäeroilla.
Täällä taas
Hei ihanat lukijat, ilahduin tosi paljon kommenteista, joissa toivotte, että jatkaisin kirjoittamista.